March 22, 2017

Naszywki i inne


Hej! Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem z ubraniami, nowościami, które ostatnio wpadły w moje ręce. Dostaję baaaardzo miłe komentarze na tego typu posty i dochodzę do wniosku, że chyba je lubicie! Przygotowałam dla was mieszankę rzeczy z różnych firm. Tak to jest, że zwykle zamówienia mi się nawarstwiają i wszystko przychodzi na raz, co mnie bardzo irytuję, bo niejednokrotnie wracałam z miasta obładowana jak nie wiem! :D No, ale wracając. Odpowiadając ostatnio na wasze pytania, na snapie Snapbloggers, zauważyłam wielkie zainteresowanie moją kurtką w róże z Shein. Naszywek jednak nigdy za wiele! Postanowiłam zamówić bluzę z naszywką. Jak zwykle się nie zawiodłam. Bardzo podoba mi się ten motyw i szczerze mówiąc, bardzo ciepło kojarzy mi się z moim dzieciństwem, kiedy naszywki kupowano w pasmanterii i przyszywano do spodni lub sukienek na szelki! Od zawsze chciałam spróbować z futrem, mimo, że nie byłam do końca przekonana. W sumie mogę powiedzieć, że jestem całkiem zadowolona, ale chyba lepiej sprawdziłoby mi się takie samo w kolorze czarnym. Zamówiłam także dwie kurtki: różową bomberkę i jeansową katanę. Obie mi się podobają! Może zainteresować was to, co znajduję się pod bluzą. To koronkowy bralet, bardzo wygodny, napewno przyda się na lato! Ostatnią rzeczą są kapcie jednorożce, w których chodzi moja siostra! Dajcie znać, czy to co zamówiłam wam się podoba i czy chcecie takich postów więcej! xx 


NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)
LINKI: bluza: klik // kurtka jeansowa: klik // bomberka: klik // kapcie: klik // futro: klik // bralet: klik

44 comments :

  1. Zamowilas świetne rzeczy! Kazda bym z chęcią przygarnela:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. Ja ostatnio kupiłam dwie bluzy Ganja Mafia całe w naszywkach i noszę na przemian, bo są tak genialne :D
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne:)
    pozdrawiam serdeczne :)
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. To totalny hit! Muszę się zaopatrzyć w taką bluzę.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ta bluza z naszywką róży jest przepiękna! Chętnie bym taką przygarnęła do siebie :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz w tych rzeczach naprawdę świetnie! :)
    Poklikane:
    1. $19.89
    2. $31.99
    3. $17.62
    4. $7.83
    5. $21.74
    6. $8.16
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Piękne rzeczy! Naszywki również kojarzą mi się z czasem dzieciństwa. :)

    http://abryckaphoto.blogspot.com/

    1. $19.89
    2. $31.99
    3. $17.62
    4. $7.83
    5. $21.74
    6. $8.16

    ReplyDelete
  8. Podobają mi się ubrania z naszywkami, szczególnie tymi z różami! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  9. Bluza mi się nie podoba, ale sama naszywka tak. Ogólnie lubię naszywki i mam zamiar kupić, i naszyć na coś :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bluza i kapcie totalnie wygrały, cudowne.
    Kochana, uwielbiam oglądać Cię na snapie! :*

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Chyba nawet bardzo lubię takie posty! Zawsze wybierasz świetne rzeczy! Zakochałam się w tej bluzie, jest C U D O W N A. Faktycznie, futro lepsze by było czarne... Chociaż to może dlatego, że nie przepadam za białymi rzeczami, wyjątkiem są koszulki. No i ten bralet... Genialny. Tak jak napisałaś, na lato będzie idealny! :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ta bluza z naszywką jest przepiękna!!!<3 Mega:)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  13. Śmieszne jak moda szybko wraca ! Naszywki pamiętam z czasów jak byłam mała, następnie pare lat temu jeszcze wyśmiewano takie stylizacje. A teraz znowu jest to modne :)
    Śliczne zdjęcia ! <3

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    ReplyDelete
  14. Ja jestem zakochana w naszywkach. To totalny hit. A róże to szczególna rewelacja, bluza jest prześliczna. Te ciapki jednorożce, rany haha są przecudowne!
    Bluza 19.89$, kurtka jeansowa 30.53$, bomberka 17.62$, kapcie 7.83$, futero 21.74$, bralet 8.16$
    joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bluza i futerko to totalny hit, który z pewnością znajdzie się w moich zamówieniach z tych sklepów. Dodatkowo przyznam, że kurtki jeansowe mega mnie przekonują. Z tego co widziałam na snapie są prześwietnie wykonane!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jakie cudowne rzeczy!! Wszystko bardzo mi się podoba! *.*
    Kliknięte :* 19.89$ 30.53$ 17.62$ 7.83$ 21.74$ 8.16$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Właśnie czekam na tą bluzę, jest cudowna! Wszystkie rzeczy jakie zamówiłaś są świetne :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  18. + zapomniałam podać cen :)
    Bluza: $19.89 | Kurtka: $30.53 | Bomberka: $17.62 | Kapcie: $7.83 | Futro: $21.74

    ReplyDelete
  19. Świetne rzeczy, bluza jest śliczna, a kapcie cudowne!
    bluza- $19.89 kurtka- $30.53 bomberka- $17.62 kapcie- $7.83 futerko- $21.74 bralet- $8.16
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Mnie również podobają się tego typu posty ;)
    Uwielbiam naszywki, racja ich nigdy za wiele ♥
    Poklikałam: 19,89$, $31.99, $17.62, $7.83, $21.74, $8.16
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.