March 26, 2017

White fur



Minęło trochę czasu odkąd regularnie wybierałam się na sesje w plener i szczerze mówiąc, brakowało mi tego. Jakiś czas temu powiedziałam sobie, że koniec z kolorami! Co było bardzo głupie, bo przecież kocham różowy i wszyscy bardzo dobrze o tym wiecie. Jakiś czas temu kupiłam różowe spodnie z dziurami w Stradivariusie. Nie wiem z jakiego materiału są zrobione, bo jako wielki leń nawet tego nie sprawdziłam, ale powiem jedno.. to są NAJWYGODNIEJSZE spodnie jakie mam i gdybym mogła, chodziłabym w nich codziennie! Z tego co pamiętam, występują w różnych wersjach kolorystycznych. Nie wiem co podkusiło mnie na futro. Zawsze je chciałam, ale teraz żałuję troszkę, że nie wzięłam czarnego, bo wiem jak wyglądają u mnie nakrycia wierzchnie w takim kolorze po upływie jakiegoś czasu. No, ale trudno! Być może jeszcze kiedyś skuszę się na inny kolorek. Jak na razie to mi wystarcza :) Byłam pewna, że założę biały t-shirt, ale chciałam coś jednak bardziej niezwykłego, więc zdecydowałam się na koszulkę z Zary z czarną koronką (dorwana na przecenach). Założyłam także swój ulubiony choker ze sklepu Snatchstore z delikatną, złotą gwiazdką. Postawiłam na białe buty z Bershki dorwane za śmieszne pieniądze. I to kolejna wygodna "rzecz", którą mogę wam polecić z ręką na sercu. Drugie najwygodniejsze buty w mojej szafie. No, poza tubularami, ale to już inna ranga, więc nie ma co porównywać. Na miasto zawsze wybieram lekką, ale dużą torebkę. Moja z Zaful, sprawdza mi się idealnie. Dajcie znać co sądzicie o tej lifestylowej stylizacji. 

futerko: klik // spodnie: stradivarius // tshirt: zara // buty: bershka // torebka: zaful 



45 comments :

  1. Ja dziś byłam na sesji pierwszy raz od..nie wiem kiedy i zdecydowanie też mi tego brakowało, to jest jednak coś haha.
    Cudownie wyglądasz, mega jest to futerko <3
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  2. Całość prezentuje się naprawdę super, jesteś przepiękna! <3
    Co sądzisz o jakości wykonania tej torebki? Zastanawiałam się nad jej zamówieniem, ale trochę się obawiam...
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia jak zawsze bardzo mi się podobają! Te futerko super prezentuje się na zdjęciach. Makijaż też super.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  4. Przepięknie wyglądasz! <3 Futerko też świetne, zawsze marzyłam o takim dodatku. :)

    abryckaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Woooho! Czysta zajebiaszczość! Bardzo mi się podoba ten zestaw! Mega :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Akurat wchodziłam do Galerii Korony kiedy robiłaś zdjęcia, wiec bardzo fajnie było zobaczyc Cię "w pracy" :D

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz! Jak pani wiosna *.* A spodnie mają cudowny kolorek :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz genialnie!! Piękna stylizacja:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz! Muszę dorwać takie spodnie bo są prześliczne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Aaaa cudownie wyglądasz! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Stylizacja ciekawa, a futerko fajnie się prezentuje na fotografiach. Ja jednak wolę spodnie z wysokim stanem!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja, biel do Ciebie idealnie pasuje.

    ReplyDelete
  13. Cudowna stylizacja i zdjęcia ! <3

    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Dobrze,że zdecydowałaś się na tą czarną,koronkową koszulkę z Zary,bo całość jeszcze lepiej wygląda :D
    http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jakie to futerko jest urocze, ślicznie Ci w niem :)

    ReplyDelete
  16. Sama zastanawiałam się nad tą bluzką, ale już mam podobną, super futerko, ślicznie wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  17. what a great post, have a nice week :) You will like to see more fashion from here.

    ReplyDelete
  18. śliczne zdjęcia i stylizacja ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. O takim futerku myślałam już dawno, jednak wydaje mi się, że nie bardzo wpasowuję się ono w mój styl ubierania. Cudowna jest ta koszulka :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz prześlicznie <3
    Uwielbiam twoją estetykę zdjęć.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. fajniutkie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Wow, beautiful photos

    Your blog was shared on my blog The Blogs List and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).

    Best!
    Blogs Showcase

    ReplyDelete
  23. To futro jest przepiękne, ja też kocham różowy! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  24. whoah this weblog is excellent i love studying your articles.
    Keep up the great work! You understand, a lot of persons are looking around
    for this information, you can aidd them greatly.

    ReplyDelete
  25. Heya i'm for the first time here. I found this board and I
    find It truly useful & it helped me out a lot.
    I hope to provide one thing again and hlp others such as yoou
    aided me.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.