April 12, 2017

Calm


Wreszcie spokój. Ostatnie tygodnie sprawiały, że czułam się przybita. Byłam cały czas zestresowana, niewyspana, zmęczona. Na szczęście nadeszła upragniona przerwa, na którą czekałam już bardzo długo. Po świętach czeka mnie wyjazd. Bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ przyda mi się zastrzyk energii. Taką pozytywną energię dają mi właśnie wyjazdy za granicę. Taka mała podpowiedź. Dzisiaj bardzo klimatycznie. Te zdjęcia przypominają mi świetny weekend z Karoliną, za którą już bardzo tęsknię! Są to jedne z moich ulubionych zdjęć, ale kompletnie o nich zapomniałam. Mimo wszystko, mam nadzieję, że wam się spodoba ten klimat, bo ja jestem zakochana! Włączcie piosenkę, którą dodałam powyżej i zapraszam do oglądania. :) Niedługo bardziej sensowne posty, czekajcie!


43 comments :

  1. pięknie wyszłaś a te światełka w tle? są super *.*
    https://lekkostylowa.blogspot.com/2017/04/farbowanie-tak-czy-nie.html

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia! ♥
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja też czekałam na tą przerwę aby odpocząć i zregenerować siły. Zdjęcia są bardzo ładne, klimatyczne. Kojarzą mi się z przytulnymi wieczorami wraz z książką i dobrą herbatą.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  4. Fantastyczne zdjęcia:) Te światełka w tle robią wrażenie. Udanego wyjazdu :)

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! Śliczne światełka w tle :) Dobrze wiem co znaczą przybijające tygodnie :/

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oj powiem Ci, że dla mnie wyjazdy za granicę też są czymś, na co czekam z utęsknieniem i co motywuje mnie do działania! Nawet, co zabawne, napisałam ostatnio o tym wpis. Będzie mi miło jak zajrzysz i wypowiesz się, czy się zgadzasz z moimi słowami :). Pozdrawiam! (A jeśli chodzi o zdjęcia w Twoim wpisie, to tak jak napisałam na fb - ma-gi-czne!)

    ReplyDelete
  7. Ja również bardzo czekałam na tę przerwę świąteczną. Dzisiaj po szkole czułam

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę wyjazdu :) Świetne zdjęcia i spodnie!

    ReplyDelete
  9. Wygladasz świetnie. Zazdroszcze wyjazdu :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  10. Też bym gdzieś pojechała, haha. Niestety studia wzywają :D Ale przerwa świąteczna jak najbardziej - też można nieźle naładować baterie :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jak ja kocham twoje zdjęcia! Są w takim świetny klimacie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia!!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. bardzo klimatyczne i nastrojowe zdjęcia :)

    ReplyDelete
  14. Prześliczne zdjęcia! Lampki w tle robią bardzo fajny klimat :)

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  15. Ja również bardzo cieszę się z tej przerwy :)
    Przepiękne zdjęcia :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  16. Przecudowne są te zdjęcia! A pokój Karolina ma genialny <3
    Odpocznij Kochana!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Też bym gdzieś chętnie pojechała, na szczęście niedługo zacznie się dla mnie czas wyjazdów, więc nie mogę się doczekać, śliczne zdjęcia, mają cudowny klimat!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  18. Zakochałam się w tych zdjęciach, chociaż te z instargama też masz wspaniałe. Może jakiś post właśnie na temat robienia takich pięknych zdjęć?
    Pozdrawiam, Ola.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.