April 15, 2017

Konkurs!



Hej kochani! Dziś przychodzę z czymś wyjątkowym. Chciałabym wam zaprezentować moją stylizację z sukienką od Shein, ale także moją wishlist czyli to co chciałabym zakupić na wiosnę z tego sklepu! Na końcu będzie konkurs! Dlatego serdecznie zachęcam was do przeczytania całości :)

MY DRESS: KLIK

Kwiecisty trend opanował cały świat! Ja osobiście jestem jego fanką. To rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu :)

LIKI: 1KLIK / 2KLIK / 3KLIK / 4KLIK / 5KLIK / 6KLIK / 7KLIK / 8KLIK / 9KLIK


KONKURS:

1. Podaj ceny wszystkich produktów w komentarzu.
2. Musisz obserwować mój blog!
3. Wybiorę 10 najlepszych blogów, które mi się spodobały!:)
4. Pierwsze miejsce wygrywa niespodziankę ode mnie (jej zdjęcie na dole) oraz post promujący na moim blogu :) Następne miejsca dodam do przeglądu blogów w zakładce "przegląd blogów". Bedą widniały tam przez miesiąc. :) 
5. Czas macie do 5 maja :)



9 comments :

  1. Powodzenia wszystkim! :)

    Wesołych Świąt! :)
    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    ReplyDelete
  2. Sliczna sukienka. Wpadnij do mnie http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Sukienka jest prześliczna. Kwiatowe naszywki należą do moich ulubieńców na nadchodzący sezon, myślę, że nie rozstanę się z nimi w najbliższym czasie! Mix produktów z tym trendem jest naprawdę świetny.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Powodzenia wszystkim!
    Wszelkiego rodzaju naszywki to baardzo gorący hit tego sezonu i masz rację - opanował cały świat! Mi również podoba się najbardziej kwiecisty wzór, można powiedzieć nawet, że jestem w nim aż zakochana! Cuuudo!
    Sukienka ładna, jednak krój nie w moim stylu. Ogólnie w stylizacji prezentujesz się bardzo fajnie!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  5. Bez bloga nie można startować prawda? :c śliczne zdjęcia, ja jestem zakochana w kwiatowym trendzie <3

    ReplyDelete
  6. ładna stylizacja

    http://iamemilia.blog.pl/wielkanocny-spacer/

    ReplyDelete
  7. Piękna stylizacja ♥ Kocham naszywki!

    ReplyDelete
  8. sukienka jest prześliczna :) podobają mi się hafty

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.