April 1, 2017

Thoughts

Pamiętajcie, kiedy wszystko układa się idealnie trzeba być gotowym na przykrość. Kiedyś ktoś powiedział mi, że bycie 100% szczęśliwym jest tylko w Niebie.
***

Hej misie, dzisiaj przychodzę z takim luźnym postem. Nie przykładałam specjalnie uwagi do zdjęć, bo wszystko co chcę wam dzisiaj przekazać opiera się głównie na treści. Moim błędem było to, że dawno nie pisałam do was "tak na serio". Daje mi to dużo spokoju i wiem, że powinnam robić to częściej. W życiu każdego z nas są wzloty i upadki. Niestety muszę się przyznać, że w moim ostatnio więcej upadków. Jedno wiem. Nieważne ile razy upadnę, albo jak bardzo i mocno upadnę. Nie ma szans, że nie wstanę. Ile razy mieliście myśl, że jest najgorzej jak mogło być? Założę się, że milion. Nie ma na to rady. To świat, w którym żyjemy, to ludzie, obok których funkcjonujemy. Często nas zawodzą, nie doceniają tego, co chcemy im dawać i tego co im dajemy. Powiem szczerze. Czasem mi przykro. Ten świat wymaga od nas egoizmu, na który nie mam ochoty. Dlaczego ludzie nie mogą odwdzięczać się sobie nawzajem? Dzielić się uczynkami. Zastanawia mnie to. Kolejną rzeczą, która mnie irytuje jest to, kiedy ludzie oceniają Cię po tym co masz, czego nie masz, jak wyglądasz. Ludzie czepiają się wszystkiego. Kiedy nie masz - jesteś biedny, nie warto z tobą rozmawiać, co ty możesz im zaoferować? Kiedy masz coś fajnego, nowego - jesteś zapatrzonym w siebie bogaczem, który myśli jedynie osobie. Nie jestem idealna, ale staram się nie oceniać ludzi po okładce. Staram się odnajdywać zalety i wady w każdej osobie, nie patrząc na jej status lub wygląd zewnętrzny. Co o tym myślicie?

sukienka; klik // choker: klik 


sukienka; klik // choker: klik 

40 comments :

  1. Zakochałam się w czarno-białym zdjęciu! Wyglądasz uroczo i pięknie. Pisałam o tym jakiś czas temu także na moim blogu. Kiedyś spotkałam się właśnie z taką sytuacją w, której ktoś mnie oceniał a co najlepsze za plecami. Najpierw od biedaka a potem, że chwalę się jak mogę bo mam pieniądze... Naprawdę nie wiem co już powiedzieć na takie zachowanie. Dobrze, że Ty nie oceniasz książki po okładce. Najgorsze jeśli to najbliższa osoba na, której tak bardzo nam zależy... :/
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. Tak, zdecydowanie ludzie czepiają się dosłownie wszystkiego i nic im nie pasuje, dlatego sprawdza się tu powiedzenie, że nikomu nie da się dogodzić. Najważniejsze żeby nie raniąc innych żyć tak, jak nam się podoba i nie zważać na złośliwe uwagi :)
    Oby jednak było więcej wzlotów w Twoim życiu Kochana <3
    Zdjęcia mimo że 'nie przykładałaś do nich aż takiej wagi' wyszły piękne!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja się zgadzam z Tobą w 200%! Nie wiem, dlaczego ludzie oceniają po wyglądzie i po tym co ma, a czego nie... Każdy jest równy sobie.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Nienawidzę osób, które oceniają po wyglądzie!
    Śliczna sukienka.
    Ah i jeszcze Ed <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ocenianie ludzi po "okładce" to najgorsze, co można zrobić.

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia. Ja również staram się nie oceniać ludzi, a jeśli mi się już zdarzy to nie zachowuje to dla siebie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uważam,że ocenianie ludzi przez pryzmat wyglądu jest złe.Trzeba zobaczyć co prezentuje wnętrze drugiego człowieka zanim się coś pomyśli oraz powie. Zachwycają mnie Twoje zdjęcia.Są takie estetyczne.
    Ps Bardzo spodobały mi się Twoje pierwsze 2 zdania
    Zapraszam na nowy wpis http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja też staram się nie oceniać ludzi po wyglądzie, ani po ich statusie.
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! Niestety, czasem za szybko (zazwyczaj bardzo często) oceniamy kogoś pochopnie :/
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Pierwsze zdanie jest mega! ^^ Racja! Nie da się być w 100% szczęśliwym :) Zawsze jest coś co zaburza to szczęście, chodźmy poranne, wczesne wstawanie :/ Na zdjęciach wyglądasz jak anielica :D Buziaki ;*

    ReplyDelete
  11. Masz rację w tym co napisałaś... Dlatego warto dawać coś od siebie, żeby choć troszkę poprawić świat! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Śliczna sukienka, bardzo ładni jest Ci w bieli ;)
    Niestety w dzisiejszych czasach każdy patrzy tylko na siebie, a drugą osobę ma gdzieś choć czasami zdarzają się wyjątki ;)

    ReplyDelete
  13. Piękna sukienka. :) Również nie lubię, gdy szufladkuje się ludzi ze względu na ich status.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Świat jest popaprany, ludzi segregujemy jak śmieci, a wygląd i stan majątkowy to podstawy do oceniania, krytykowania, obgadywania. Mało jest ludzi, którzy lubią czytać nas jak książki - zaczynając od wnętrza, ale są też tacy, którzy książkę wybierają kierując się okładką, różnie to bywa. Jak to mówię są ludzie, klamlki i parapety, po prostu tak już było, jest i będzie.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  15. Nie rozumiem ludzi, którzy oceniają ludzi z góry i chamsko komentują - nie podoba Ci się coś to to olej i żyj dalej :)
    Cudowne zdjęcia !

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jaka ty jesteś śliczna! I cudownie piszesz <3 uwielbiam Twojego bloga, jest dla mnie mega inspiracją :)

    ReplyDelete
  17. Jejku jak ja kocham oglądać twoje zdjęcia! Zawsze są cudowne :)
    Co do postu to zgadzam się z tobą w stu procentach, ocenianie ludzi po okładce jest najgorsze.

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli szukasz dobrego księgowego, który załatwi za Ciebie Twoje rozliczenia polecam jeżaka, aby przeczytać więcej kliknij tutaj i dowiedz się o ofercie, pozdrawiam

      Delete
  18. Uwaga gruby hejt. Twoja składnia nie ma sensu. Piszesz o tym co cię denerwuje, a sama oceniasz ludzi po wyglądzie. Pokaż się cwaniaro bez makijażu, wtedy możemy porozmawiać. Buziaczki misiaczku. Uwaga, koniec hejtu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Racja, hejt, bo konstruktywna opinia to to nie jest ;) Zapraszam do poszukania postu, gdzie nie mam makijażu. No i następnym razem, może bez anonima? Każdy jest odważny przez internet. Żałosne, haha.

      Delete
    2. Serdecznie proszę o podesłanie linka,ponieważ po znalezieniu posta "bez makijażu" zdjęcia "przez przypadek" nie chcą się wyświetlić. Serdecznie pozdrawiam

      Delete
    3. Nie wiem dlaczego zdjęcia w starszych postach się nie wyświetlają :) Podaj mi jakiś kontakt do Ciebie. Zrobię Ci przysługę i wyślę, skoro już tak się bulwersujesz ;)

      Delete
    4. A i nie oceniam ludzi po wyglądzie, ale wiesz lepiej hahaha

      Delete
    5. No nie wiem, ludzie z twojego otoczenia mówią co innego moja droga i właśnie to podkusiło by zobaczyć jaka jesteś w internecie. Dwie różne osoby.

      Delete
    6. Może napisz na priv skoro jesteś taki odważny? :) Bardzo chętnie podyskutuję. Zresztą liczy się dla mnie to, że ja i moi bliscy wiedzą jaka jestem. Reszta mnie nie obchodzi. Naprawdę twoje życie musi Cię bardzo nudzić, skoro posuwasz się do ingerencję w życie innych, współczuję ;) Życzę szczęścia, buziaki.

      Delete
  19. Hi there to every body, it's my first visit of this blog; this webpage carries remarkable and
    really excellent stuff in support of visitors.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.