May 25, 2017

Test Azjatyckich Kosmetykow


Cześć, dziś wpadam do was z czymś wyjątkowym. Być może przydatnym. Czy warto kupować kosmetyki na azjatyckich, chińskich stronach? Przekonajmy się :) Zamówiłam pędzle, produkty do oczu oraz ust. Zaraz wszystkie opiszę!

PĘDZLE
Tak jak już mówiłam, pędzle z chińskich stron sprawdzają mi się znakomicie i jestem w nich zakochana. Nie trafiłam jeszcze na takie, które nie przypadłyby mi do gustu. Uważam, że nie warto przepłacać, dlatego z ręką na sercu wysyłam was na azjatyckie stronki. Zamówiłam dwa zestawy: pierwszy, różowy z kosmetyczką, a drugi ombre. Zestaw ombre ma bardzo miłe włosie, a więc jeśli na tym wam zależy to polecam. Pędzlami pracuje się naprawde bardzo dobrze. Cienie dzięki nim pięknie się rozcierają. 

POMADKI W PŁYNIE
Te pomadki już kiedyś testowałam. Moja poprzednia niestety rozwaliła się w torebce, ale postanowiłam dać temu produktowi jeszcze jedną szansę. Nie zawiodłam się, bo kolory, konsystencja, pigmentacja, a nawet zapach mnie zadowala. Są świetne! Osobiście jeszcze nie miałam na ustach brązowej, ale muszę przyznać, że kolor na swatchu wydaje się bardzo interesujący. Jedna szminka kosztuje coś ponad dolara, więc myślę, że warto dać im szansę :)

PALETKA CIENI
Paletek cieni mam już trochę w swojej kolekcji, dlatego wahałam się czy warto zamówić kolejną, brązową paletę. Postanowiłam spróbować. Cienie są dość suche, trochę się osypują, ale pigmentacja to wynagradza. Bardzo ładnie się blendują i właściwie wykonywanie makijażu tą paletą to sama przyjemność. Być może znajdziecie ją gdzieś taniej. Wystarczy poszukać. Ogółem paletka sprawdza się bardzo dobrze. Szczególnie zaskoczył mnie ten bordowy kolor. Oczywiście pozytywnie :)

Jak widzicie można znaleźć dobre kosmetyki na chińskich stronach. Pamiętajcie, że mimo mojej opinii, nie wszystkie są tak genialne. Akurat dobrze trafiłam :) Jeśli zdarzą się kiedyś jakieś buble, na pewno dam o nich znać.

Pędzle różowe: klik / Pędzle ombre: klik / Róże: klik / paleta cieni: klik / Szminka 1: klik
Szminka 2: klik / Szminka 3: klik
 check it out: red and blue dress

34 comments :

  1. Pomadki są przepiękne - sama chyba skuszę się na jakąś!
    Pędzle z wszystkich azjatyckich stron są cudowne - jakością dorównują tym drogeryjnym :)
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Osobiście bardzo lubię pędzle z chińskich storn, w większości przypadków dorównują jakością innym, markowym akcesoriom kosmetycznym ;)
    PS. WOW! Nie byłabym sobą, gdybym nie zwróciła uwagi na Twój makijaż - boski! "Rozkochałaś" mnie motywem ciemnego oka i mocno rozświetlonej cery ♥

    ReplyDelete
  3. Jeju muszę w końcu zamówić sobie taki zestaw pędzli <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ta paletka jest piękna, uwielbiam takie kolory.
    Jedyne chińskie kosmetyki jakie testowałam to cienie (były okej) i pędzle. Pędzle podobnie jak u Ciebie zawsze mi się super sprawdzają <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Do tej pory się waham aby zamówić coś z Azjatyckich stron. Z tego co piszesz to warto sprobować.

    ReplyDelete
  6. Pomadki mają śliczne kolorki, a te pędzle wyglądają genialnie!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglada ta paletka :)

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. mam kilka chińskich pędzelków i dwie chińskie pomadki,zamawiając je byłam sceptycznie nastawiona,ale teraz mogę powiedzieć,że naprawdę dają radę :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    ReplyDelete
  9. Te pędzle urzekają wyglądem, a jeśli do tego są całkiem dobre to może się na nie skuszę. ;)

    ReplyDelete
  10. Jak na razie to z azjatyckich stron zamawiałam tylko pędzle - i bardzo jestem z nich zadowolona. O takich pomadkach myślę już dłuższy czas :) Kolory Twoich pomadek baardzo mi się podobają, coś pięknego! :)

    ReplyDelete
  11. Zazdroszę Ci takich umiejętności malowania się, ja mam do tego chyba dwie lewe ręce haha :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Te pędzle są cudowne
    mój blog: julia-chlopecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wow, paletka naprawdę mnie zaskoczyła! :o
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Naprawde zamowilas swietne rzeczy! Nie ufam pomadkom:/ Boje sie o ich skład:)MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  15. Ja też bardzo lubię chińskie pędzelki bo wbrew pozorom są naprawdę dobrej jakości i są takie śliczne ♥
    O tej pomadce słyszałam już wiele dobrego i skuszę się na nią przy najstępnych zakupach. Jaki kolor najbardziej polecasz? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  16. Nad pędzlami się zastanawiam i to już od dawna, ale kosmetyków z chińskich stron się boję... ;)

    ReplyDelete
  17. pomadki wyglądają mega zachęcająco! co prawda zamówiłam już kiedyś jedną i wypadła fatalnie, ale jeżeli na ustach masz akurat jedną z tych które prezentujesz - to z pewnością zainwestuje w jedną ; ) z pędzli nie korzystam, ale cienie mają bardzo fajne kolory. też mam azjatycką paletkę i jest porównywalna do too faced względem wytrzymałości i wygody nakładania! // skydancing.pl

    ReplyDelete
  18. Testowałam te pomadki, są świetne, a pędzle zawsze świetnie się sprawdzają, cienie również uwielbiam! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    ReplyDelete
  19. Osobiście uwielbiam pędzelki z chińskich stron. Większość z nich jakościowo jest o wiele lepsza niżeli te, które moglibyśmy kupić na drogeryjnych półkach. W dodatku samo to jak wyglądają także kusi!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Też uwielbiam pędzle z azjatyckich stronek :)

    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  21. Chyba pora zamówić te pędzelki *-*

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja jestem zdania, że kosmetyki na azjatyckich stronach nie są najgorsze jednakże lubię stawiać na jakość. Wykonanie makijażu jest na prawdę ładne, ale zawdzięczałabym to Twojej wprawie.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.