July 9, 2017

I jak tu byc innym?


Czasem zastanawiam się czy w ogóle podoba mi się to co robię. Na co dzień wpadamy w wir mediów, wir internetu i grupy społeczne, które nas zachwycają, chcemy do tych grup zwyczajnie należeć. Chcemy być tak jak ci ludzie. Niestety świat zwariował. Miałam pewne wątpliwości co do swojej wagi. Kiedyś nie miałam żadnych kompleksów. Życie było dużo łatwiejsze. Czasem łapię się na tym, że zbyt dużo naoglądam się instagramowych "idelnych" profili. Chciałabym być taka jak te dziewczyny. Po dłuższej chwili zastanowienia, pytam siebie co ja właściwie wygaduję? Powiem wam, że od czasu do czasu warto zrobić sobie w głowie burzę, aby się ocknąć. Najgorzej boli to, że kierunek myślowy nadaje nam internet. Ciężko tak naprawdę temu zapobiec. Czy miałabym kompleksy gdyby nie internet? Myślę, że na pewno byłyby one dużo łagodniejsze. Najgorszy problem naszego społeczeństwa to robienie wszystkiego na jedno kopyto. Wszyscy chcą być chudzi, piękni, mieć powiększone usta. Nie mówię, że sama się na tym nie łapię, ale niestety ginie jakakolwiek oryginalność. Dobrze, że są jednak osoby, które zachwycają swoją osobowością i podejściem do życia. :) 


white pants: klik // shorts: klik

49 comments :

  1. Najważniejsze to być po prostu sobą :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  2. Oj tak, w tym wirze 'idealnych' dziewczyn i ogólnie Internetu bardzo łatwo się zapomnieć, zgubić gdzieś swoje prawdziwe 'ja', dlatego masz rację że czasem warto zrobić sobie taką burzę w głowie i tak naprawdę zastanowić się nad sobą i swoim życiem.
    Świetne są te białe spodnie, takie w innym stylu ale mega mi się podobają! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się. To jest straszne, że interet może tak nami manipulować. Dlatego ja od wakacji mam detox. Wylogowałam się ze snapa, fb i ig. Nie dręczą mnie żadne powiadomienia i loguje się do tych aplikacji tylko kilka razy w tygodniu. I wiesz, co? Poza tym, że zyskałam masę czasu, zaczęłam wykorzystywać go na poranne bieganie, to jeszcze naprawdę czuję się lepiej z samą sobą. Teraz nie mam się do kogo porównywać i komu starać się zaimponować dodawanymi zdjęciami. Jeśli kiedyś będzie Cię to przytłaczać, też tego spróbuj ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idealny pomysł, ale ja niestety jestem instagram freak, więc nie wiem czy by to wyszło! Ale zobaczymy <3

      Delete
  4. Jak zawsze ślicznie wyglądasz! :*
    A co do postu to niestety często ulegam myślom takim jak np. "chciałabym wyglądać jak ona, być taka chuda, ładna, mieć ładne duże usta, idealne życie" ale jestem sobą a nie kimś innym i muszę to zaakceptować mimo, że jest to dla mnie ciężkie, szczególnie ostatnio mam z tym duży problem. Cóż... teraz media, czy tego chcemy czy nie grają dużą rolę...
    Świetny post :)

    lusialuska.blogspot.com - zapraszam!

    ReplyDelete
  5. Podobaja mi się te zdjęcia :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się, internet ma na nas często bardzo duży wpływ i musimy uważać, żeby się w tym nie zatracić, ślicznie wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. Obserwuję Twój blog nie mal, że od początku istnienia mojego bloga. Muszę Ci powiedzieć, ze widać jak z młodej dziewczyny stajesz się piękną kobietą z bardzo ciekawymi spostrzeżeniami, którymi się z nami dzielisz. Pozdrawiam www.wrobelprzemek.pl

    ReplyDelete
  8. Jaka ty jesteś cudowna <3 Śliczne zdjęcia. Niestety internet daje nam taka wyznaczoną ścieżkę i z to go nie nawiedzę bo przez niego również nabawiłam sobie kompleksów, ale jest mnóstwo osób, które to łamią i pokazują swoją oryginalność.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Najważniejsze to czuć się dobrze we własnym ciele, być po części na fali i wiedzieć co jest modne i co wypada, ale też pozostać w tym wszystkim sobą :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    ReplyDelete
  10. Internet miesza w głowie, często instagramowe idealne figury to zwykły retusz, patrzymy na te ideały i sami czasami gubimy się w swoich myślach, przez co nasze kompleksy faktycznie się nasilają. Warto zaakceptować siebie i podążać własną ścieżką, fajnie jest mieć swój własny pomysł na siebie :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    ReplyDelete
  11. Jak napisała osoba wyżej - często te idealne figury to tak naprawdę retusz albo operacje plastyczne. Sama chcę być szczuplejsza i mieć ładną talię, ale mogę to usprawiedliwić tym, że mam nadwagę. Jeśli ktoś się czuje źle w swoim ciele niech robi wszystko, by uszczęśliwić siebie. Masz jednak rację, trzeba zachować tą oryginalność, bo ona jest piękna. Tak poza tym masz świetny dołeczek w policzku :D

    ReplyDelete
  12. Masz rację, zbyt łatwo wpaść w taki wir i szukając ideałów stajemy się klonami. A niestety internet uzależnia, godzinami można oglądać te ładne zdjęcia na instagramie i chcąc nie chcąc jakoś się na nich wzorujemy.
    Świetnie wyglądasz!
    Mogę zapytać czym robisz zdjęcia i gdzie je przerabiasz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon 60D, obrabiam w programie Photoscape

      Delete
  13. Bardzo mądry post z cudownymi zdjęciami <3 Zapraszam do mnie! :) https://livestrue.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie :)

    ReplyDelete
  14. Kochana wyglądasz przepięknie! Piękny blog <3 Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie:
    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo ciekawy post - pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  16. Jejku, jesteś przepiękną dziewczyną! Jestem tu pierwszy raz, ale zostaję na dłużej.
    http://www.wiktoriakazimierczuk.com/

    ReplyDelete
  17. No tak, internet kreuje świat idealnym. Przez to my też chcemy tacy być. Czasem nie zdając sobie sprawy, że masa zdjęć na instagramie... On są tak naprawdę diametralnie przerobione. Ja raz się tak zdziwiłam, jak widzę na żywo, że osoba wygląda zupełnie inaczej. A przecież trzeba kochać i akceptować siebie takimi jakimi nas Pan Bóg stworzył :) Niestety wiem z autopsji, że to nie zawsze wychodzi ;) Każda z nas ma czasem gorszy dzień... Ale też każda z nas jest piękna i po prostu musi odnaleźć swoje miejsce w tym świecie. Będąc nikim innym jak tylko sobą ;)

    ReplyDelete
  18. Ten post tak bardzo dotyczy mnie, że to aż boli. Z jednej strony przeglądam zdjęcia innym dziewczyn, oglądam snapy, inspiruję się..Z drugiej jednak często łapię się na tym, że chcę być jak one, że podoba mi się ich życie bardziej niż moje. To już nie jest w porządku.

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  19. Doskonale wiem, o czym mówisz. Również łapię się na tym, że porównuję się do tych pseudo-idealnych dziewczyn i momentami chcę być jak one. Jeszcze niedawno ideałem piękna była Marylin Monroe a teraz jest Kylie Jenner, za chwilę to może znów się zmienić. Piękne zdjęcia, jesteś cudowna ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się, każdy z nas powinien mieć SWÓJ tok myślowy i żyć po SWOJEMU nie tak jak pokazuje i propaguje internet, bo to zupełnie bez sensu. Ale niestety ja też się czasem na tym łapie, na tym, że idę za nurtem
    Zza Obiektywu

    ReplyDelete
  21. Zgadzam się z tym co napisałaś, świetne zdjęcia!♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Od razu poprawia się humor i zwiększa pewność siebie, kiedy czyta się coś takiego! Jasne, że fajnie nad sobą pracować tak żeby się sobie podobać, ale nie da się być idealnym, a niestety w Internecie często inni wydają się idealni i przez to właśnie kompleksy rosną. A kiedy ktoś napisze coś jak ty, pojawia się uśmiech, że nie trzeba być wcale idealnym ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  23. To prawda, trzeba umieć odnaleźć siebie w tym świecie gdzie każdy chce być idealny i taki sam :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Liczę na większą ilość postów tego typu, jest w nich coś takiego, że nie wystarczy ich przeczytać i nie można przejść obok obojętnie, chyba wszystkim dają do myślenia :)
    http://heble-he.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Myślę to samo! Nawet wczoraj rozmawiałam z przyjaciółkami na ten temat. Różnorodność, która jest piękna- ginie, teraz wszyscy chcą być tacy sami, taki sam makijaż, proporcje ciała, włosy. Zwłaszcza widać to na instagramie :)

    weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  26. Piękna!!

    https://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.